Tuesday, April 21, 2009

bila hati ini di BENCI dan di LUKAI




knp aku di benci dan di lukai oleh insan yang aku sayangi..dan kenapa kerana seseorng juga diri aku jadi begini..bermacam-macam tomahan yang aku dapat.aku tahu aku tak boleh dapat apa yang aku mahu.dan bila kita dapat apa yang kita mahu tak mungkin akan betahan selamanya..aku sedar diri ini adalah insan biasa yang tak boleh lari dari masalah di dunia ini..aku hairan kenapa dengan sekelip mata sahaja kau berubah..cukup sekadar apa yang telah lalui selama ini..hanya ALLAH yang maha ehsa sahaja yang tahu betapa seksa nya diri ini...

2 comments:

Anonymous said...

tu la... ngan family ko poyo... ngan dia ko hubby... skang ape kes...

ayulicious said...

siapekah ko anonymous...??asl lak da ok da pon dgn die...hahhahaa biase la tu kan adat org becinta kot...mcm korng dlu2 gak..